Prawniczko, prawniku - pozyskuj klientów przez social media!

Naucz się, jak skutecznie prowadzić prawnicze social media.

Twórz angażujące treści, które jak po sznurku przyprowadzą klientów do Twojej kancelarii.

Bez tańczenia, tworzenia śmiesznego contentu i wątpliwie etycznych trików marketingowych. Nawet, jeśli masz mało czasu i budżetu na marketing.

Mamy do Ciebie kilka pytań

Zauważasz, że pozyskiwanie klientów w branży prawnej odbywa się coraz częściej w Internecie, ale czujesz, że nie nadążasz za tymi zmianami?

TAK

NIE

Czy chcesz działać na social media, ale nie wiesz co publikować i w jaki sposób działać, aby pozyskać klienta na usługi prawne?

TAK

NIE

Dopiero startujesz z działanami online Twojej kancelarii i szukasz sprawdzonej wiedzy z zakresu marketingu prawniczego na social media?

TAK

NIE

Nie wiesz, jak zwiększyć zasięgi prawniczych publikacji, a następnie zasięgi przełożyć na realnych klientów?

TAK

NIE

Uważasz, że potrzebujesz dużego budżetu na marketing, aby stworzyć dochodowe konto na social media?

TAK

NIE

Chcesz działać na social media, ale masz niewiele czasu na marketing?

TAK

NIE

Czy było choć jedno "TAK"?

Wiemy, co myślisz...

Pracujemy z prawnikami od lat. Sami jesteśmy prawnikami i spędzilismy kilka lat w kancelariach.

Sara i Rafał Solarek (fot. Justyna Kocur-Czarny)

Wiemy, że masz wątpliwości...

ale im szybciej zaczniesz działać wg sprawdzonej wiedzy, tym szybciej zbudujesz stabilne źródło klientów z Internetu

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Jak pozbyć się oporów przed działaniem na SM (pozostając w granicach etyki)?

Na początku porozmawiamy krótko o blokadach i przekonaniach prawników w konkteście działań na social media. Obawiasz się etyki? Boisz się krytyki? Nie chcesz popełnić błędu? Nie wiesz, czy post wystarczająco dobrze opisuje instytucje prawną?

Wybierz social media idealne dla Ciebie

Na szkoleniu krótko omówimy wszystkie znaczące platformy social media i wskażemy, która dla kogo jest najlepsza. Najwięcej będziemy mówili o Instagramie prawniczym. Nie zapomnimy jednak o LinkedInie czy Facebooku.

Znajdź swojego idealnego klienta (określamy grupę docelową)

Dowiesz się, jak prawidłowo określić swoją grupę docelową i dlaczego jest to tak ważne. Stworzysz swojego idealnego klienta i od tej pory Twoje treści na SM będą precyzyjnie trafiać w jego potrzeby.

Przygotuj profil

Szybko (ale konkretnie) przejdziemy przez proces wypełniania profilu na social media. Pokażemy, jak stworzyć profil, który się wyróżnia, od razu trafia bezpośrednio w potrzeby odbiorców, a także współpracuje z algorytmami i wyszukiwarkami określonych platform SM.

Twórz angażujące treści na każdy etap lejka

Każda publikacja na social media powinna mieć swój cel i być częścią "drogi", jaką obserwator musi przejść, aby stać się Twoim klientem. Na szkoleniu dowiesz się, jak szukać problemów klientów i o czym pisać, aby chcieli czytać.

Pisz merytorycznie, ale prosto

Nauczymy Cię, jak konstruować nagłówki i tworzyć posty, które nie są nudną parafrazą przepisów. Wytłumaczymy, jak zadbać o czytelność postów i konstruować poprawnie CTA (call-to-action).

Oszczędzaj czas

Pokażemy, jak najskuteczniej wyznaczyć czas na marketing w swoim terminarzu. Przedstawimy system tworzenia postów i prowadzenia social media, który nie będzie wymagał od Ciebie więcej niż 30-60 min dziennie

Analizuj statystyki i słuchaj odbiorców

Pokażemy krótko, na jakie statystyki warto zwracać uwagę i jak je analizować, aby Twoje treści były coraz skuteczniejsze i przyprowadzały Ci coraz więcej klientów.

Korzystaj z automatyzacji i wsparcia AI

Jako bonus, pokażemy kilka przykładowych zastosowań wykorzystania automatyzacji i wsparcia AI - aby tworzyć treści lepsze, w krótszym czasie.

Kim jesteśmy i dlaczego warto nas posłuchać?

Nazywamy się Sara i Rafał Solarek. Od prawie 6 lat prowadzimy agencję marketingową dla prawników - Marketing Prawników.

Sara

Sara jest prawniczką i autorką pierwszego i jedynego e-booka o Instagramie dla branży prawnej. Działa w marketingu prawniczym od ponad 5 lat. Prowadzi na Instagramie konto, które śledzi ponad 20000 osób. Stale szkoli i prowadzi konsultacje z Instagrama. Ma za sobą kilkadziesiąt konsultacji dot. social media z samymi prawnikami.

Uczy jak skutecznie działać na social media, tworzyć produkty cyfrowe i rozwijać biznes w Internecie.

Rafał

Rafał zarządza agencją Marketing Prawników, jest autorem pierwszego i jedynego e-booka o LinkedIn w branży prawnej). Jest prawnikiem z kilkuletnim doświadczeniem pracy w kancelarii, a także ponad 5-letnim doświadczeniem w marketingu prawniczym online. Na przestrzeni ostatnich lat w ramach agencji Marketing Prawników pomógł rozwinąć marketing online w ponad 100 kancelariach.

Na co dzień prowadzi konto @marketingprawnikow na IG, na którym uczy skutecznego marketingu prawniczego.

Czy szkolenie Dochodowe Prawnicze Social Media jest dla Ciebie?

NIE JEST dla Ciebie, jeśli:

JEST dla Ciebie, jeśli:

Nasi Klienci mówią o nas:

Szczegółowy harmonogram szkolenia

20.03.2024 g. 10-16 (online)

10:00-10:30 (Rafał)

Kilka słów wstępu o prawnikach w social media: etyka, ograniczenia, blokady - jak sobie z nimi radzić?
Którą platformę social media wybrać? Może warto być na kilku jednocześnie?

10:30-11:30 (Rafał)

Wybór grupy docelowej - jak do tego podejść i czemu jest to tak bardzo ważne.
Przygotowanie profilu na SM (Instagram, LinkedIn, Facebook)

11:30-14:00 (Sara)

Poszukiwanie problemów Twojej grupy docelowej, tworzenie contentu, który sprzedaje.
Lejek marketingowy AIDA.
Tworzenie postów - merytorycznych, ale pisanych w angażujący sposób.
Chwytliwe nagłówki, czytelność posta, CTA.
Analiza statystyk i wyciąganie wniosków.

14:00-15:00 (Rafał)

Mądre i skuteczne wykorzystanie automatyzacji na Instagramie.
Wsparcie AI w tworzeniu prawniczych treści.
Przyspieszenie procesu tworzenia i publikacji treści w social media.

15:00-16:00 (sesja Q&A)

(Harmonogram może ulec zmianom w trakcie szkolenia, z uwagi na interakcję z uczestnikami. Zachęcamy do bycia z nami na żywo. Jeśli nie możesz, każdy otrzyma nagranie dostępne na 3 miesiące.

Chcesz zbudować dochodowe konto na social media?

Szkolenie: Dochodowe Prawnicze Social Media (edycja nr 1)

Zacznij pozyskiwać klientów na usługi prawne na SM!
ZŁ490
245
  • Dostęp do szkolenia na żywo w dniu 20.03.2024
  • sesja Q&A po szkoleniu
  • Dostęp do nagrania szkolenia na 3 miesiące
  • Certyfikat uczestnictwa (dla chętnych)

Obniżona cena 'dla subskrybentów premium' kończy się za:

Dni
Godzin(y)
Minut(y)
Sekund(y)

Masz dodatkowe pytania?

Szkolenie odbywa się online 20.03.2024 w godzinach 10-16. Jeśli nie będziesz online, nic się nie martw. Otrzymasz nagranie na 3 miesiące.

Tak. Kwoty przedstawione na stronie to kwoty brutto-netto. Faktura zostanie wystawiona przez Rafał Solarek SUCCESS SEED (NIP: 8222344098). Podmiot jest zwolniony z VAT.

Szkolenie jest przeznaczone dla prawników i małych kancelarii, które chcą pozyskiwać klientów przez social media, angażując się w prowadzenia konta.

Wspominimy o każdym liczącym się social media, ale najwięcej poświęcimy czasu Instagramowi, LinkedInowi i Facebookowi. Przy czym najwięcej przykładów i odniesień będzie dotyczyło Instagrama prawniczego.

Prosimy o kontakt: rafal.solarek@marketingprawnikow.pl