Jak pozbyć się oporów przed działaniem na SM (pozostając w granicach etyki)?
Na początku porozmawiamy krótko o blokadach i przekonaniach prawników w konkteście działań na social media. Obawiasz się etyki? Boisz się krytyki? Nie chcesz popełnić błędu? Nie wiesz, czy post wystarczająco dobrze opisuje instytucje prawną?
Wybierz social media idealne dla Ciebie
Na szkoleniu krótko omówimy wszystkie znaczące platformy social media i wskażemy, która dla kogo jest najlepsza. Najwięcej będziemy mówili o Instagramie prawniczym. Nie zapomnimy jednak o LinkedInie czy Facebooku.
Znajdź swojego idealnego klienta (określamy grupę docelową)
Dowiesz się, jak prawidłowo określić swoją grupę docelową i dlaczego jest to tak ważne. Stworzysz swojego idealnego klienta i od tej pory Twoje treści na SM będą precyzyjnie trafiać w jego potrzeby.
Przygotuj profil
Szybko (ale konkretnie) przejdziemy przez proces wypełniania profilu na social media. Pokażemy, jak stworzyć profil, który się wyróżnia, od razu trafia bezpośrednio w potrzeby odbiorców, a także współpracuje z algorytmami i wyszukiwarkami określonych platform SM.
Twórz angażujące treści na każdy etap lejka
Każda publikacja na social media powinna mieć swój cel i być częścią "drogi", jaką obserwator musi przejść, aby stać się Twoim klientem. Na szkoleniu dowiesz się, jak szukać problemów klientów i o czym pisać, aby chcieli czytać.
Pisz merytorycznie, ale prosto
Nauczymy Cię, jak konstruować nagłówki i tworzyć posty, które nie są nudną parafrazą przepisów. Wytłumaczymy, jak zadbać o czytelność postów i konstruować poprawnie CTA (call-to-action).
Oszczędzaj czas
Pokażemy, jak najskuteczniej wyznaczyć czas na marketing w swoim terminarzu. Przedstawimy system tworzenia postów i prowadzenia social media, który nie będzie wymagał od Ciebie więcej niż 30-60 min dziennie
Analizuj statystyki i słuchaj odbiorców
Pokażemy krótko, na jakie statystyki warto zwracać uwagę i jak je analizować, aby Twoje treści były coraz skuteczniejsze i przyprowadzały Ci coraz więcej klientów.
Korzystaj z automatyzacji i wsparcia AI
Jako bonus, pokażemy kilka przykładowych zastosowań wykorzystania automatyzacji i wsparcia AI - aby tworzyć treści lepsze, w krótszym czasie.
Kim jesteśmy i dlaczego warto nas posłuchać?
Nazywamy się Sara i Rafał Solarek. Od prawie 6 lat prowadzimy agencję marketingową dla prawników - Marketing Prawników.
Sara
Sara jest prawniczką i autorką pierwszego i jedynego e-booka o Instagramie dla branży prawnej. Działa w marketingu prawniczym od ponad 5 lat. Prowadzi na Instagramie konto, które śledzi ponad 20000 osób. Stale szkoli i prowadzi konsultacje z Instagrama. Ma za sobą kilkadziesiąt konsultacji dot. social media z samymi prawnikami.
Uczy jak skutecznie działać na social media, tworzyć produkty cyfrowe i rozwijać biznes w Internecie.
Rafał
Rafał zarządza agencją Marketing Prawników, jest autorem pierwszego i jedynego e-booka o LinkedIn w branży prawnej). Jest prawnikiem z kilkuletnim doświadczeniem pracy w kancelarii, a także ponad 5-letnim doświadczeniem w marketingu prawniczym online. Na przestrzeni ostatnich lat w ramach agencji Marketing Prawników pomógł rozwinąć marketing online w ponad 100 kancelariach.
Na co dzień prowadzi konto @marketingprawnikow na IG, na którym uczy skutecznego marketingu prawniczego.
Czy szkolenie Dochodowe Prawnicze Social Media jest dla Ciebie?
NIE JEST dla Ciebie, jeśli:
czujesz, że social media nie są dla Ciebie,
uważasz, że pokazywanie się w social media nie współgra z byciem prawnikiem (prawniczką),
szukasz prostej instrukcji, która sprawi, że szybko pozyskasz klientów na usługi prawne w social media,
nie masz zupełnie czasu na marketing i masz nadzieję, że samo utworzenie konta i wrzucanie przypadkowych postów przyniesie Ci klientów,
masz już konto na social media, które regularnie przynosi Ci klientów na usługi / produkty prawne,
wolisz cały marketing oddelegować fachowchowcom, a sam/a chcesz skupić się wyłącznie na pracy merytorycznej,
znasz się na marketingu prawniczym i Twoja wiedza jest dla Ciebie wystarczająca
JEST dla Ciebie, jeśli:
uważasz, że budowanie zaufania w social media to długa i trudna droga,
Twoje zasięgi na social media są małe, a posty nie angażują odbiorców,
albo jeśli masz duże zasięgi, ale w ogóle nie przekładają się one na realnych klientów,
nie masz pomysłu na marketing, wrzucasz co popadnie, często niegularnie,
spędzasz nad marketingiem wiele czasu, a nie przynosi on oczekiwanych rezultatów,
nie wiesz, od czego zacząć budowanie skutecznego profilu kancelarii na social media
zastanawiasz się, jak się wybić na tle rosnącej konkurencji
nie wiesz, kim jest i jak dotrzeć do swojej grupy odbiorców (grupy docelowej).
Kilka słów wstępu o prawnikach w social media: etyka, ograniczenia, blokady - jak sobie z nimi radzić? Którą platformę social media wybrać? Może warto być na kilku jednocześnie?
10:30-11:30 (Rafał)
Wybór grupy docelowej - jak do tego podejść i czemu jest to tak bardzo ważne. Przygotowanie profilu na SM (Instagram, LinkedIn, Facebook)
11:30-14:00 (Sara)
Poszukiwanie problemów Twojej grupy docelowej, tworzenie contentu, który sprzedaje. Lejek marketingowy AIDA. Tworzenie postów - merytorycznych, ale pisanych w angażujący sposób. Chwytliwe nagłówki, czytelność posta, CTA. Analiza statystyk i wyciąganie wniosków.
14:00-15:00 (Rafał)
Mądre i skuteczne wykorzystanie automatyzacji na Instagramie. Wsparcie AI w tworzeniu prawniczych treści. Przyspieszenie procesu tworzenia i publikacji treści w social media.
15:00-16:00 (sesja Q&A)
(Harmonogram może ulec zmianom w trakcie szkolenia, z uwagi na interakcję z uczestnikami. Zachęcamy do bycia z nami na żywo. Jeśli nie możesz, każdy otrzyma nagranie dostępne na 3 miesiące.
Chcesz zbudować dochodowe konto na social media?
I edycja za nami. Jeśli jesteś zainteresowany uczestnictwem w II edycji, zostaw poniżej swoje dane:
Tak. Kwoty przedstawione na stronie to kwoty brutto-netto. Faktura zostanie wystawiona przez Rafał Solarek SUCCESS SEED (NIP: 8222344098). Podmiot jest zwolniony z VAT.
Wspominimy o każdym liczącym się social media, ale najwięcej poświęcimy czasu Instagramowi, LinkedInowi i Facebookowi. Przy czym najwięcej przykładów i odniesień będzie dotyczyło Instagrama prawniczego.