Prawniczko, prawniku - zbuduj markę osobistą, która regularnie pozyskuje klientów - bez polegania na poleceniach i wydarzeniach networkingowych.
Po ponad 6 latach działania w branży marketingu prawniczego (m.in. budując marketing w ponad 300 kancelariach i przeprowadzając konsultacje 1:1 z ponad 100 prawnikami, szkoląc – m.in. we współpracy z CH Beck), postanowiliśmy przygotować kurs online, który nauczy Cię jak zbudować dochodową markę osobistą jako prawnik.
W DMP otrzymasz działający proces oraz wiedzę, która pozwoli Ci zbudować markę osobistą pozyskującą regularnie klientów na usługi prawne przez Internet.
Bez:
– udzielania się w networking’ach
– polegania na poleceniach (poczcie pantoflowej)
– komentowania na grupach facebookowych w nadziei, że przyjdzie z tego klient.
Dopiero startujesz z działanami online Twojej kancelarii i szukasz sprawdzonej wiedzy z zakresu marketingu prawniczego?
TAK
NIE
Czy chcesz budować markę osobistą, ale nie wiesz co publikować i w jaki sposób działać, aby pozyskać klienta na usługi prawne?
TAK
NIE
Chcesz budować markę osobistą, ale masz niewiele czasu na marketing?
TAK
NIE
Nie wiesz, jak zwiększyć zasięgi prawniczych publikacji, a następnie zasięgi przełożyć na realnych klientów?
TAK
NIE
Czy było choć jedno "TAK"? Jeśli tak, czytaj dalej...
Przygotowaliśmy dla Ciebie kurs wraz z dostępem do społeczności, abyś dostał wiedzę, wsparcie i natychmiastowy feedback w drodze do budowania dochodowej marki osobistej.
Sara i Rafał Solarek (fot. Justyna Kocur-Czarny)
Opinie prawników o naszych szkoleniach i konsultacjach indywidualnych:
Wstępna agenda kursu DMP
MODUŁ I - Konieczne Podstawy
Dlaczego to ostatni dzwonek na budowę marki osobistej prawnika?
Jak zacząć budować markę osobistą? Analiza SWOT
Na co trzeba się przygotować? Ile czasu to zajmuje?
Na czym polega tworzenia marki osobistej?
Co sprawdza klient przed skorzystaniem z usług kancelarii?
Po tym module dowiesz się, w jaki sposób aktualnie potencjalni klienci wybierają kancelarię/prawnika w Internecie, od czego zacząć budować markę osobistą, o jakie podstawy absolutnie należy zadbać na początku. Dowiesz się również, ile czasu potrzebujesz na budowę marki osobistej i jak długo trzeba ją budować. Poznasz swoje mocne i słabe strony, które pozwolą Ci lepiej się przygotować do budowania marki.
MODUŁ II - Wybór Specjalizacji
Specjalizacja przedmiotowa czy podmiotowa?
Czy od razu trzeba wybrać niszę?
Jak wybrać dochodową specjalizację, którą LUBISZ?
W tym module dowiesz się, jaki wpływ na działania marketingowe (i ich skuteczność) ma wybór odpowiedniej specjalizacji, która ze specjalizacji jest lepsza: przedmiotowa czy podmiotowa, czy od razu trzeba mieć swoją specjalizację (niszę) i jak w ogóle ją wybrać, żeby była dochodowa.
MODUŁ III - Plan Na Twoją Dochodową Markę Osobistą
Jak określić cel marketingu i dlaczego to tak istotne?
Strategia marketingowa – jak ją zrobić i się… nie narobić.
Budowanie świadomej marki osobistej
Po tym module określisz cel swoich działań marketingowych i zrozumiesz, dlaczego jest to bardzo ważne. Stworzysz pierwszą część swojej strategii marketingowej i zaczniesz budować dochodową markę osobistą ŚWIADOMIE.
MODUŁ IV - Jak Się Wyróżnić?
Czy w takim tłumie prawników da się wyróżnić?
Wyróżniki specjalizacyjne, charakteru i “inne”.
Jak znaleźć wyróżnik dla siebie?
Wstępna analiza konkurencji
W tym module dowiesz się, jakie są sposoby wyróżnienia się w branży prawnej i jak możesz wyróżnić się na tle rosnącej konkurencji. Nauczysz się też ją analizować, aby skuteczniej działać.
MODUŁ V - Jak Określić i Znaleźć Klientów Idealnych?
Dlaczego musisz określić grupę docelową?
Jak znaleźć grupę docelową?
Jak dotrzeć do potencjalnych klientów?
W tym module dowiesz się, jak krok po kroku określić grupę docelową, dowiesz się jak pozyskiwać informację o tej grupie i jak do niej dotrzeć w Internecie.
MODUŁ VI - Wybór Platform i Form Przekazu
Gdzie tworzyć swoje treści (audio, wideo, tekstowe)?
Która platforma będzie dla Ciebie najlepsza?
Social media (Fb, Ig, Li, inne), czy YouTube, blog, podcast?
W tym module nauczymy Cię, w jaki sposób podejść do wyboru platform(y) przekazu i który format będzie dla Ciebie najlepszy – biorąc pod uwagę Twoje preferencje i grupy docelowej.
MODUŁ VII - Lejek Marketingowy
Wprowadzenie do lejka marketingowego, czyli jak treściami krok po kroku zachęcić do skorzystania z usługi kancelarii
Jak poznać problemy grupy docelowej?
O czym pisać posty i czemu nie może to być tylko merytoryka?
W jaki sposób zamienić obserwatorów/słuchaczy w klientów?
W tym module nauczysz się tworzyć treści, które docierają do klienta, a następnie wzbudzają w nim zaufanie i sympatię wobec Ciebie. Dowiesz się, jak zasięg/obserwatorów/słuchaczy zamienić na wiernych fanów/klientów.
MODUŁ VIII - Doskonalimy Warsztat Marketingowy
Jak pisać o prawie w sposób… ciekawy?
Jak tworzyć chwytliwe nagłówki (zgodne z etyką)?
Zasady tworzenia contentu audio, wideo i tekstowego
Jak działać na social media?
Jak pisać bloga?
Jak nagrywać na YouTube/podcast?
Jak korzystać z innych form promocji – współprace, crossy, konferencje online, wywiady.
Multipoziomowa rozpoznawalnosc – jak zostac top ekspertem w niszy
W tym module nauczymy Cię pisać dobrze marketingowo, dowiesz się, jak w sposób ciekawy pisać o prawie. Przedstawimy Ci również specyfikę najważniejszych platform do działań marketingowych.
MODUŁ IX - Analiza Działań
Jakie statystyki sprawdzać?
Ile czasu poświęcać na statystykę?
Czy zasięg jest aż tak ważny?
Jak wyciągnać wnioski z analizy statystyk?
W tym module dowiesz się, które metryki marketingowe i sprzedażowe należy śledzić, aby skutecznie budować markę osobistą. Nauczymy Cię wyciągać z tych statystyk wnioski, które przełożymy na konkretne działania.
MODUŁ X - Monetyzacja Marki Osobistej
Jak możesz monetyzować swoją markę osobistą?
Jak sprzedawać usługi prawne?
Jak znaleźć pomysł, przygotować i sprzedać produkt cyfrowy w kancelarii?
Jak zadbać o dobrą ofertę, która sprzedaje?
W tym module dowiesz się, jakie są sposoby na monetyzację marki osobistej prawnika w zgodzie z etyką. Nauczymy Cię przedstawiać ofertę w Internecie i tworzyć oraz sprzedawać produkty cyfrowe.
MODUŁ XI - Wsparcie AI i automatyzacji w Budowaniu Marki Osobistej
Z jakich narzędzi warto korzystać? (M.in. chatGPT, Claude, Perplexity).
Jak oszczędzić czas przy tworzeniu treści dzięki AI i automatyzacji?
Do czego jeszcze możemy wykorzystać ww. narzędzia w budowie marki osobistej prawnika?
W tym module poznasz najważniejsze programy AI oraz te do automatyzacji, które zaoszczędzą Ci czas i zwiększą skuteczność Twoich działań marketingowych.
MODUŁ XII (BONUS) - Jak Dbać o Głowę i Etykę?
Jak wyzbyć się strachu przed działaniem?
Co, jeśli zrobię błąd?
Jak radzić sobie z hejtem?
Jak nie naruszyć etyki?
W tym module dowiesz się, jak wyzbyć się syndromu oszusta, czy strachu przed pokazywaniem się w Internecie. Pokażemy Ci, co możesz zrobić, gdy popełnisz jakiś błąd lub dostaniesz negatywny komentarz. Przeanalizujemy również zasady etyki zawodowej pod kątem działań marketingowych.
Czy prawnik powinien pisać o merytoryce, czy dodawać lifestyle?
Dla kogo jest kurs DMP?
Kurs DMP jest dla:
Dla prawników, którzy chcą oprzeć marketing swojej kancelarii na marce osobistej;
Dla prawników, którzy są gotowi zaangażować się osobiście w działania marketingowe kancelarii;
Dla właścicieli małych kancelarii, którzy chcą zbudować rozpoznawalną markę osobistą w zakresie określonych specjalizacji;
Zarówno dla prawników, którzy jeszcze nie działają w Internecie, jak i tych, którzy postawili już w sieci swoje pierwsze kroki, ale nie wiedzą, czy idą w dobrą stronę lub potrzebują motywacji;
Dla prawników, którzy chcą zbudować niezależne “od poleceń” źródło pozyskiwania Klientów;
Dla aplikantów, którzy planują w przyszłości otworzyć indywidualną kancelarię;
Kim jesteśmy i dlaczego warto nas posłuchać?
Nazywamy się Sara i Rafał Solarek. Przez 6 lat prowadziliśmy agencję marketingową dla prawników - Marketing Prawników, a w 2024 zdecydowaliśmy odejść od świadczenia usług i poświęcić się w całości edukacji w zakresie marketingu prawniczego.
Sara
Sara jest prawniczką i autorką pierwszego i jedynego e-booka o Instagramie dla branży prawnej. Działa w marketingu prawniczym od ponad 5 lat. Prowadzi na Instagramie konto, które śledzi ponad 20000 osób. Stale szkoli i prowadzi konsultacje z Instagrama. Ma za sobą kilkadziesiąt konsultacji dot. social media z samymi prawnikami.
Uczy jak skutecznie działać na social media, tworzyć produkty cyfrowe i rozwijać biznes w Internecie.
Rafał
Rafał zarządza agencją Marketing Prawników, jest autorem pierwszego i jedynego e-booka o LinkedIn w branży prawnej). Jest prawnikiem z kilkuletnim doświadczeniem pracy w kancelarii, a także ponad 6-letnim doświadczeniem w marketingu prawniczym online. Na przestrzeni ostatnich lat w ramach agencji Marketing Prawników pomógł rozwinąć marketing online w ponad 100 kancelariach.
Na co dzień prowadzi konto @marketingprawnikow na IG, na którym uczy skutecznego marketingu prawniczego.
Dołącz do kursu i społeczności DMP
Kurs Online "Dochodowa Marka Prawnika"
Kompleksowe Szkolenie Wideo Online - jak pozyskiwać klientów na usługi prawne dzięki marce osobistej + Dostęp do społeczności na 12 miesięcy
PLN1995 zł netto
Dostęp do nagrań wideo z kursu na rok od zakupu
12 modułów pełnych wiedzy o tym, jak zbudować i zmonetyzować markę osobistą prawnika
Dostęp do społeczności ambitnych prawników, którzy również chcą zbudować markę osobistą